Helg nr 1

jag innan klippningen och fortfarande 16.
                                                                    /\
                                                                     |
Jag fortfarande 16 och innan klippning -----|


Ja nu ska ja starta min nya egen blogg... Hmm....
jag fyllde 17 i fredags och ska försöka göra det komande året bättre än vad det som nyligen var. hur har jag ännu inte beslutat mig för.
den som lever får se!
 
vet inte riktigt vad jag ska skriva nu första gången..  

igår var jag iväg till kungsberget och provade på att åka blaides (har ingen aning om hur det stavas) men de e korta skidor iaf *ler*.. kändes lite konstigt i början men det gick bättre och bättre och inna vi åkte hem var jag bäst på att åka.! vid tre tiden började vi bli trötta med tanke på att vi vaknat och börjat gå upp vid strax efter sex på morgonen så då lämna ja in grejerna ja hade hyrt och så åkte vi hem igen mot tierp men första var vi och lämna tillbaka skidor vi hade lånat från erika och så han vi med att kolla på mickes lägenhet oxå..
kom hem och åt lite korv med bröd sen var det bara durcha och sova!

och idag blev jag väckt vid sex och sen sju på morgonen.  *gäsp*
men nu har jag iaf hunit göra en labbrapport och skrivit lite..

Om två timmar är det danstränning nere i kyrkbyn  =) *LÄNGTAR*
Alla borde dansa eller allafall testa för de måste vara det bästa som finns..


 


Kommentarer
Postat av: jörgen

kul att läsa om erat även tyr,så ska jag okså göra
hoppas att ni mår bra....

2006-06-20 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback