Ledig

Det ska bli så skönt att vara ledig nu imorgon :)  (ahh)

Det är bara två dagar kvar tills jag får dansa. yippe!
inte för att jag är något proffs på det men de är ju det bästa som finns och även fast man känner sig lite krasslig innan så blir jag direkt pigg och då man inte behöver tänka på allt skit som är ÄR just när man dansar det ända man behöver göra då är att konsentreara sig på den man dansar med och hänga med i vad den gör och vill att man ska göra. och eftersom att jag bara är nybörjare så har jag ju mycket att lära mig och jag lär mig mer och mer varje gång jag dansar..
man gör framsteg och det är jag som tjänar på det. det är inte som i skolan där man får ett betyg av någon lärare och sedan blir man väl inte så mycke mer glad över att man kan det..
Jag är då glad för att jag började med dansen igen och glad för att rikard orkar med mig. han kan typ dansa hur bra som hällst och tävlar och grejar och ändå orkar han med och tränna grunder och vissa mig snurrar och turer typ 200 miljoner  gånger bara för att jag inte kan..
tur att de finns snälla och förstående månniskor!
dans

Nu idag ska jag bara ta det lungt och inte göra några läxor för dem kan jag göra imorgon fast jag ska nog läsa lite ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback