26 april, Torsdag, Sjuk, I norrtälje, Kort, Välja, ?

Tänkte inte skriva så mkt här, (även om jag borde med tanke på när jag sist skrev här), utan ska lägga upp lite bilder sen 60-70TALSFESTEN i forsmark som var förra helgen.
Min kusin Malin kom upp än en gång :) och den här gången hade hon med sig en ny vän. Jenny hete hon och verka jätte trevlig och en glad tjej, dock såg jag inte så mkt utav henne under kvällen pgaav att hon dissa mitt och Malins sällskap och var med min barack medlem Fredric istället.. Han är en bra kille så vad skulle jag göra?

Men nu till frågan som jag vill ha hjälp med:
Om ni kollar på bilderna jag lägger ned här längre ner på sidan så är jag inte riktigt nöjd med hårfärgen som blev sist jag var hos frisören och har beslutat mig för att göra om det själv hemma, ikväll eller imorgon, beroende på hur jag mår, MEN jag vet inte riktigt vilken nyans jag ska välja.
Skulle vara lite kul att vara blond nu under sommarnen och då välja en liknande blond färg jag har men att det ska bli mindre gulaktigt eller så tar jag en färg så att det blir något mörkare???
Svårt ju..
Men tar gärna emot ttips och vad ni tycker skulle bli bra.

BIlder kommer här :)

--- >  
          


Så??? Kan ngn hjälpa mig nu?

Hejs

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det verkar som om hela Forsmark minns mig som tjejen som drog med Freric rekordtidigt haha :)

Postat av: Jenny

Jag hoppas så, men kan inte säga säkert än. Lite pengaproblem för tillfället.. :(

2007-05-01 @ 19:31:33
URL: http://lillholsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback