Påsklov - Blond

Japp, igår var jag in till sthlm och klippte mig..  Jag hade räknat med att bli... lite ljusare... men jag blev ganska mkt ljusare. Men jag vänjer mig fort, och det kan väl vara kul att testa på att vara riktigt blond med.
-->



Satt i frisörs stolen från tio till tre, så jag kan ju säga att jag hade lagom ont i rumpan efter det..
Men så fort jag var klar där betalade jag och sen vart det tunelban och buss tillbaka tlll Norrtälje..


Sen när jag kommit hem igen så fick jag pannkakor och Mickes mamma och jag gick igenom massa tyger och grejer som jag skulle sätta upp på Mickes rum. Hitta tillslut ngr jag kunde annvända och jagg tkr det blev ganska ba när jag väl hade fått upp allt :)
 -->

image44

Nu sitter jag här och fördriver tiden för att Micke ska komma hem så att jag får mig lite frukost, skulle ju kunna gå ner och äta själv, men hur kul är det då? nej inte vill jag göra det iaf, väntar hellre på att han ska komma då.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack:) Hur går ditt körkort då? Coolt med håret förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback