Påsklov - I tierp

Nu är jag hemma i tierp igen :)
Har nyss varit ute i farafars hus och tagit mig en dusch, anledningen till att jag inte ducha här inne i vårt stora hus är för att vårt badrum är helt uppsliyet och är inget badrum utan mer ett hål av trä och plankor.
Men det blir nog desto bättre när det är klart sen. .)

Imorgon blir det en sväng till tandläkaren så ska dom kolla mina käkar lite och se om det är därifrån mina spänningar och därmed pänningshuvudvärken kommer ifrån. Både bra och dåligt om det visar sig vara det, det dåliga är att jag isf antagligen måste börja annvända "skena" eller vad man kallar det på nätterna men däremot så vet jag ju oxå anledningen och kan göra ngt åt de.

Och på Onsdag ska jag ner till sthlm och få elevklippning och färgning :) Ska bli kul och hon sm ska klippa mig oc som håller på att utbildar sig är en av Mickes kompisrs flickvän,  oh hon har redan klippt mig en gång oc det blev bra, nu ska jag oxå färga håret ljusare :)
Ska bli kul att få vara lite mer ljushårig igen. var trots allt ett tag sen och kanske därför folk som inte kännt mig innan tror att jag fixar mig och färgar håret enbart för Mickes skull. men orka bry sig jg vet hur det är och dom jag bryr mig om vad dom tkr hoppas jag oxå att vet hur det ligger till egentligen utan att lyssna på vad annat folk tkr.


Se hur det blir med den här dagen oxå. Skulle bahöva göra lite skol grejer men det känns inte så roligt att sitta och fixa de nu när jag har lov.. Men det kanske blir det ändå.
Camilla svara inte på mitt sms, ska skicka till Linda snart och kolla vad hon gör. Oscar vet jag inte om jag ska kolla med oxå kanske.. Får se hur det blir..
Eller så åker jag iväg på bio med Åsa och Loise senare idag.

Men nu ska jag diskutera lite här om hur jag ska göra med balkännig och sånt nu till i sommar med tanke på hur den satt igår kväll........

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback