Påsklov - Sol och en bra bok

Ahh... Va skönt det har varit att det har varit att ha så fint väder som ddet har vart idag!
Jag verkligen älskar våren och sommaren, skulle hellst vilja flytta till ett annat land och ha det så jämt.

Igår var första kvällen för mig att vara på krogen i sverige, men jag vill väl inte påstå att det är ngt jag har längtat efter och det var inte ngn höjdare heller, vi tröttna ganska fort allihopa och gíck hem till Carro och åt tårta istället.
Sen fick jag och Micke skjuts hem av Linas pappa :)

Micke sov typ innan jag hade kommit in i rummet efter att ha borstat tänderna. Och sen somna jag oxå som en stock. Och imorse när vi vaknade märkte vi att Tony hade tagit sig hit..

Gick upp och åt frukost vid nio eller ngt sånt sen börja Micke med limon och jag borsta tänderna och sånt.
Sen gick ja ut och satten mig i solen med mig bok:)
En av sommarens mest härliga är ju att kunan fördriva en dag i solen.

Men nu har solen gått in bland träden och det börjar bli kallt så då gick ja in..

Vill att min mamma ska ringa nu, men hon verkar nte vilja de.





hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback