Påsklov - SoOoL (äntligen)

Gud va härligt det är att vakna när solen skiner utanför fönstret :) Gick upp direkt (även fast jag har lov och kan sova hur länge som hellst) och gjorde mig iordning och bytte om. Hoppades att Micke skulle vakna under tiden men icke! Han och Tony ligger här brevid och sover båda två (Tony snarkar t.o.m) ;)

Se vad vi ska ha för oss idag. Jag tror iaf att Micke ska börj med limon, som ska lackas om under lovet stort projekt att hinna med på så kort tid men vi får se hur det gå för honom. Men jag tror nog att det ska bli bra tillslut.

Skulle ha varit ute på krogen och festat igår enligt Micke när jag kom kl åtta igår kväll. Men jag var inte direkt laddad för det och Åsa var jätte dålig där hemma och fick senare ävan läggas in på Akademiska med dropp under natten, så jag var väldigt oppepad!! Då tyckte jag att Micke kunde åka ut med dem själv men det ville han ju inte, Jag sa även att jag kunde åka ut med honom så han fick träffa alla men att ja inte ville dricka då, men det gick inte heller. Var ju dessutom inställd på att han tyckte vi skulle festa idag men det blir nog inte av nu när dom andra avar ute igår.

Nej nu ska jag kolla runt lite på andra sidor och se om jag hittar ngn nice plattång. OCH (haha vissa forsmarkare) deet är jag som vill köpa den själv oh inte ngn annan som tvingar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback