Första Helgen

Já nu är det första helgen här ute i forsmark å alla kommit ut igen :)
Har saknat massor av alla här ute och det kommer att bli jätte tråkigt nu i slutet av det här året när alla vi slutar och man vet att man inte kommer att träffa många alls av alla man nu lever och umgås me ;(

Men ikväll har jag haft kul iaf, Vart lite förfestande i baracken med barnen mina :) sen gick vi mot p50 och festa lite till men det var ganska lamt ändå tkr jag.. Blir väl ordentligt fest nästa helg då kåren är hoppas jag.

Och nästa vecka börjar NOLLNINGEN, ska bli skit kul och jag hoppas att allt flyter på och fungerar som det ska.

Är för övrigt skit nöjd med hela min barack och det är bara två treor som saknas sen är alla här och det kommer att bli ett härligt år men dom här männniskorna hoppas jag.

Micke fick jobbet på Verket med .):):)_:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback