Ajaj...


Har nyss sett en skiit bra film med Marcus och Yoshi. Den hadlade om framtiden (2019) då det görs kloner av människor som sedan dödas för att använda deras organ mm.. Men en av klonerna är för smart och detta leder till... nej ni får se filmen själva, Fast vänta..? Jag kommer ju som vanligt aldrig ihåg vad filmerna jag ser har för titel, men det kan jag ta reda på om det är ngn som vill det ;)

Vad har hänt annars idag då?

Vaknade hemma hos Micke i Norrtälje då han hade meckat klart med bilen och tyckte att det var daxför frukost. Men jag låg kvar ett tag i sägen och såg lite tv medans Micke svara på ngt mail från en kille som vill köpa hans motor (förhoppningsvis).
Sen vart det frukost och färd mot forsmark.

Väl här ute i skogen tog Micke en snabb dusch och åkt till jobbet.. Jag är hemma och har vikt tvätt och varit duktig :) Sen vart det som sagt en film och nu tänkte jag väl ta och bädda om sängen.. Mkt roande ;)

Jag saknar Pedram här ute nu.. Om du hade bott här fortfarnade hade jag kunat leka meddig nu när Micke jobbar hela tiden...

Nej nu är det kanske dax att laga lite mat oxå... hmm...

image82

  • Mina barack medlemar som jag både hatar och älskar ;)

Nej inte hatar men dom är itne jämt så duktiga på att diska ;S

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Pedden.blogg.se

NAAAAWW saknar dig med Katte blatte!! ^^

Postat av: huldt

The Island" så heter filmen :D

2007-12-04 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback