Länge sen...

Nu har jag inte skrivit ngt på ett tag igen menfår väl kortfattat sumera ihop dagarna:

Vi börjar väl med Tisdag då jag hoppa över skolan och åkte direkt hem med Micke när han slutat sin kurs, och jag hade fixat klart allt med projektet inför kvällen så att Balle fick ta hand om vår del själv.

onsdagen skulle jag egentligen ha haft julavsluttning i skolan men var ju nu i Norrtälje och köpte julklappar med Micke till mina småsyskon. :) Sen vart det en klapp till hans mamma och en låååååång tur till mekonomen där mycket tid och pengar gick åt för min biltokige pojkvän!
När vi kom hem fortsatte Micke med mekandet på limon och jag satt vid datorn och finula och greja lite inför en uppsattts jag måste skriva under lovet. :S
Forsmark ringde även med lite besked idag.

Torsdag
 var det jobb som stod på schemat, så kl nio gick jag upp och fixa lite med frukost och såntm, för att sen kl tolv infinna mig på Eneberg våning 2 med ett nio timmars pass framför mig..
Det gick brahela dagen men var väldigt tråkigt då personalen var knäpp och dom hade ett jätte konstigt system så att allt tog jätte lång tid, och jag ville bara bli klar och få åka hem!

Då klockan tillslut var 21.15 så fick jag åntligen byta av med nattpersonalen och vila mina stackars hälar som nu inte mådde ngt bra alls :S
När jag kom hem var Micke fortfarande i garaget (oväntat?) och jag gick in för att ta ett bad och sova(så var planen iaf) men då fick jag ett sms av Karolin som hade haft julavslutning med sitt jobb och nu skulle vidare ut på stan,så hon frågade om jag ville med ut och bli bjuden på en cider? Jag tackade ja och skulle ju ändå inte börja jobba fören kl 15 på fredagen.
Det slutade med att jag kl två ringde till Micke för hämtning och då inte riktigt var nykter eftersom att Jonas (Karolin och Fridas arbetskamat) skulle bjuda på all dricka som gick åt under kvällen.
Så vi sa på På G och drack cider och choot(stavnin?) tills dom stängde för att sen bege oss hem till Jonas och efterfesta lite. Men då vi är typ framme vid hans hus slänger han bort mobil, nyklar och sånt där viktigt och vi kommer inte in hemma hos honom. (KUL?)
Men som tur är har jag ju minälskling som dock inte blev så glad över att jag ringde och väkte honom och tvinga honom ut och hämta mig så gjordehandet ju ändå :)
Hade iaf en jätte trevlig och mysig kväll.

Är jätte glad över att jag har fått lära känna dessa två sköööna tvillingsystrar Karolin och Frida!!!!


Nu idag fredag vaknade jag tidigt och kände att det inte var riktigt så jätte bra med mig. Och mycket riktigt jag fick tillbringa närmasta timmen med huvudet i toaletten : /
Men efter det kunde jag lungt sovavidare för att senvaknavid tolv då mobillarmet ringde.
Dax för frukost och sminkning, prata lite med Micke som under morgonen var och besiktade limon och åt en lätt frukost...
Kl tre var det dax att jobba, idag på Eneberg Enebo, gick bra där med men hade inte så mkt att göra då jag bara var insatt för att se till en gubbe som kunde bli jätte stökig (men idag bara sov) så jag såg lite tv och mest bara satt. (nödvändigt) men jag får ju inte lite pengar iaf så jag klagar inte!

Micke och Tony är ute i garaget nu och sätter i ny motor i Tonys bil, men var så kallt ute så jag ligger nu i Mickes stora säng nu istället och skase lite tv :)

God natt på er som nu har orkat läsa igenom allt jag nu skrivit ;)

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback