Måndag.

Knäck igen ---> och sen vart det lite kladdkaka oxå -->


Hihi, trevligt!
När jag borde ha pluggat till det där samhälls provet som jag fortfarande inte har gjort.. :S

Får göra det ikväll och hoppas på att det inte är ngn dans.. ;)

Micke är i Tyskland på ngn resa med jobbet. Saknar ju honom när jag måste vara här helt själv då ju :S
Men snart (torsdag) kommer han hem igen och då kan jag sova tryggt i hans famn igen.

Höll på att köra av vägen ordentligt i helgen oxå men det berättar jag om nästa gång.. ;)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Pedden

Spara lite ot mig Katte ^^

Postat av: Linda

Bra gjort Katrin, har tjuvläst din blogg ett tag jag :) men har inte vågat sagt något :) allt bra här sj?

2007-12-15 @ 22:58:46
Postat av: huldt

mumsigt, fast felvända bilderkanske? ;D

2007-12-16 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback