27feb07 Sjukhus och sova..

Micke väckte mig klockan två innat då han fortfarande inte hade kunnat somna pga att hans öga gjorde så ont  sen han kapade metall hemma i söndags. Så han tog en alvedon men det fortsatte göra ont fortfarande så det var bara att ringa in till Östhammars akuten, där tyckte dom att han skulle vänta tills nu imorse med att komma in.
Men när det fortfarande gjorde lika ont en timme efter så ringde vi in igen och då tyckte do matt vi skulle åka in så dom fick kolla på det. Båda lika trötta men vad gör man.
Doktorn pilla lite men insåg ganska fort att hon inte skulle klara av att ta ut den själv, utan skickade oss vidare till ögonkliniken i uppsala, men där var det ju itne natt öppet så vi vart tvugna att åka hem igen för att sova några timmar innan vi kunde åka vidare mot uppsala..

Ringde mamma jätte tidigt imorse så hon kom hitt och skjutsade in oss till uppsala, för det var inte direkt kul att åka hem bara från östhammar och hitt i forsmark när Mcike bara hade ett öga han såg på och var jätte trött! Men hem kom vi iaf.
Klockan åtta ungefär var mamma här och hämtade oss så kunde vi börja åka. Micke sov i bilen hela vägen men det var väl bara bra så att han fick vila sitt öga med. Gick väldigt smidigt och bra när vi kom fram, satt bara en kort stund innan doktorn kom, dock tog det ett tag för honom att få bort allt eftersom det satt sig så djupt..

Jag fick
köra hem till tierp så åt vi varm oboy och macka med ägg tillsammans med mamma och pappa *myys*
Satte på en film som både vi somna ganska fort av men jag vakna till och var nere och umgicks lite med familjen och så tills Micke vakna till, lagom till middagen ;) Falukorv och spagetti..

Pappa körde ut oss till Forsmark och jag satt och pratade massa med honom om allt som har hänt och hände rjust nu.. Inte så kul allt men jag älska dig pappa!!
Städtanterna hade låst rummet här i forsmark där våra nyklar låg inne på rummet så det var ju bara ringa BC så fick dom komma ut och låsa upp åt oss. :)
Tagit en dusch nu nyss och jag ska nog lägga mig snart..

hejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

ojoj. låter som en jobbigt dag /natt.. stackre., men hoppas det är bra med mickes öga igen!

2007-02-28 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback