Damma av och börja skriva ordentliget igen..

Ska ta och damma av den här bloggen och börja skriva igen..
Har gått ett bra tag sen jag var i australien och har hunnit gå en termin och lite till på forsmark..
finns massa att berätta om det men jag tror jag hoppar över det och börjar från idag istället..

Men en sak jag måste nämna nu innan jag fortsätter på den här dagen är en person som jag alltid kommer att minnas som lämnade oss i måndags kväll. Då helt fris och klar i huvudet men hjärtat ville inte vara med längre. Jobbigt när dom äldre lämnar oss men för mig betyder det väldigt mkt att han fick gå bort frisk och klar i huvudet då jag vet att det sista han ville var att bli dement och inte kunna ta hand om sig själv, som han nu slapp..
Du kommer alltid att finnas med mig FARFAR <3

Nej nu får jag skriva om ngt roligare här...
Ska iväg med lillebror och mamma in till tierp nu starx där adam då ska gå till frisören.. Ska kolla om hon har ngn tid till mig under veckan att slinbga håret då :)

nu skircker mamma att vi måste åka så jag fortsätter att skriva sen...

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback