4juni07 - Sommarlov

Nu har jag haft sommarlov sen i Lördags :)
Skönt de men jag letar sommarjobb för fullt. Se om jag hittar ngt.
 
Har haft Bal och Sommaravslutning mm ..

Orkar inte skriva så mkt utan lägger ut bilder så får ni kommentera ;) 


                                                                                                                                   fvadv

                           
                     
                                                                            
                                                         
                                                                       

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad härligt! Jaja, som sagt har jag inte mycket kvar själv. Bara en skolavslutning, det kan jag nog överleva :)

Postat av: Jenny

Du var jättefin på balen förresten :)

2007-06-06 @ 00:31:11
URL: http://lillholsan.blogg.se
Postat av: therese

Guuuud vad fin du var :)

2007-06-16 @ 18:59:22
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback