15mars07 Torsdag

Nu harjag nyss kommit tillbaka till baracken efter att ha varit på nollemöte.
Kom
fram till gruppledare och alla tvåorna blev indelade i grupper för att
annordna aktiviteter tillsammans. Hoppas bara alla tar det på allvar och
gör ngt bra av det.

Jag och Mika fick våran egna tjej grupp oxå så vi ska se till att tjejerna får en nollning oxå :)

Ska
ta och packa mina grejer inför helgen också, får se hur mkt det blir
beror på vad Micke har för planer men det lät som att han tyckte att vi
skulle gå ut imorgon eftersom att jag nu är över 18.. haha men vi får
väl se hur det blir..

Saknar honom nu när han är hemma och meckar och jag är här ute i forsmark. Men jag får ju träffa honom imorgon :)

Ska
dessutom åka med Olle (min biologi lärare) imorgon till Hallstavik där
jag ska ta bussen ifrån, men jag får kanske lite sällskap av Claes
oxå.. :)

Nu ska jag fixa och trixa här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback