Kul kul...

jag är över 170cm: 171 faktist ;)
jag väger över 55 kg: Nope
jag har mycket muskler: Inte mkt underhudsfett iaf.. haha
jag är vig: Lagom
jag kan stå på händer: Njae.. inte nu tror ja
jag kan gå ner i spagat: Nope
ibland tycker jag att jag är ful: Händer
ibland tycker jag att jag är för tjock: Nej inte direkt
ibland tycker jag att jag är för smal: Nej
jag blir lätt brun: Lika lätt som alla andra
jag har fräknar: Nej
jag har en tatuering: Nej
jag har fler en två hål i öronen: Aa, tre
jag har piercingar på andra ställen än i öronen: Nej
jag har/haft tandställning: Nej
en okänd person har sagt att jag är snygg: Ja
min naturliga hårfärg är: Brun
jag har/haft ätstörningar: Nej
jag har haft modelljobb: Nej
jag har kysst en kille: Nej, flera ;)
jag har kysst fler än fem killar: Ja
jag har kysst en tjej: Nej
jag har bjudit en kille på middag: Japps
jag har dansat med en kille: Klart!
jag har dansat med en tjej: Givet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback