Onsdag

Japp nu är jag här ute i skogen igen, har inte varit här mkt alls på senaste tiden.
Först åkte jag hem för att fira att jag fyllde 18år ( dock en helg för tidigt) för att jag inte viste vad jag ville göra helgen därpå när jag verkligen blev 18.

Så fredagen var jag iof här i forsmark och åt lite middag med Gustav och Oliva sen direkt på lördag morgon åkte vi härifrån och ut till tierp.

Där fick vi tårta och jag lite pengar och nyas strumpor ;) mm.. roligt de :) VAr hemma och tittade på melodi festivalen och sen åkte vi in till tierp för att träffa pojkarn som inte direkt var in så fin form, eller det beror på vem man hade frågat , dom tyckte nog att dom var himmla bra! Haha..

Söndag var det bara att äta och packa klart det sista sen skjutsa mamma mig och Micke till Arlanda där vi träffa hela tierps gänget för att åka till BArcelona som jag har skrivit om tdigare.. .)
VAr en rolig resa, fast nja.. jo men vi orka inte festa som de andra, ser inte samma gläde i det.. ??

Aja, På min födelsedag förra lördagen då tog vi oss en färd till Sandviken på deras äventyrbad. :) roligt var det!
Haha, och Micke som aldrig hade badat på ett inomhusbad med vågmaskin höll ju på att drunkna när den satte igång ;var tvungen att hålla i mig i kanterna för att inte drunkna själv då man höll på att dö av skratt..! haha riktigt roligt.
Sen bada vi lite bubbelpool och pratade om framtids planer <3
Åkte till tierp och åt på restaurang..

Tisdag var det övningskörning med körskola i gävle på morgonen och sedan teori prov i uppsala kl två..
Gick bra allting : )

Igår Onsdag var det begravning nere i sthlm av min Farfar.. inte kul det alls men man träffade massa folk man inte sett på länge och det är väl trevligt på sitt sätt dock inte kul under dessa omständigheter :(
Kmmer att sakna dig Farfar

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det finns plats för många i mitt hjärta men det är fler och fler som försvinner fråm vardagen och verkligheten.
skrev detta för ungeför 2 och ett halvt år sedan
då var det farmor som lämnade oss, Nu gör min farfar och hennes man henne sällskap där dom vilar i frid och nu mår bra tillsammans igen.

Dom kommer alltid att finnas i mitt hjärta
Att farfar dog frisk och pigg känns bra på sitt sätt även fast jag kommer sakna honom.
 
Det var alltid så skönt att komma hem och farfar kom fram och gav mig en kram och sen sa: "Är du hemma nu?" och på senare tid fraga han alltid också om "hur länge stannar du då?"
 
Ock alltid var han lika glad och utan klagomål.
 
Att få gå ut till ladugården och våra kor var väldigt viktigt för honom.
 
Jag vet att han var rädd för att kroppen eller huvudet skulle sluta fungera så nu har han fått ha ett bra liv och tillbringat sina sista år tillsammans med barn och barnbarn i lugn och stilla miljö. och sedan lämna oss frisk.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommer att sakna Farmor och FArfar mkt men är glad för den tiden med dem jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback