v12, Torsdag----------------- och lite om BOMBHOTET !

Idag fick man iaf komma till skolan till skillnad från igår då forsmarks kärnkraftverk var bombhotat.
Dom hade därför satt upp vägspäärar från verket och ut till stora väggen för att stoppa all trafik in och ut därifrån, skolan ligger ganska långt ut och vårat bostadsområde är på mitten. Så det var bara stanna hemma efter att ha vaknat vid elva och en kompis ringde och berätta det för oss.
Sjukt var det !

Bombhotet

Och vi hade ju inte så mkt att göra och viste inte vad som skulle hända eller ngt annat än det som stod på internet och sades på tv. Lite dåligt tycker jag att det var att vi inte fick ngn information alls.
EFTERSOM att vi gick ner ungefär 500m och tog ett kort då vi stod bara ett antal meter från verket.
Så det är ju inte direkt så att  det ligger på stort avstånd, och dessutom så är det genom forsmark och vattenfall som skolan drivs.
Bombhotade

Nu har jag städat iordning lite här på rummet efter att ha pluggat lite inför fysik provet imorgon, hoppas det går bra och att det kommer såna frågor som jag kan, vill verkligen att det ska gå bra imorgon, skulle kännas så himmla skönt!
 
Saknar min älskling som är hemma i norrtälje <3

Men nu blir det duschen!

hejs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback