10maj07 - Energilära Prov.

Lite segt att sitta och skriva prov imorgon.
Men jag tror att det kommer gå hyfsat iaf, vet inte riktigt vad jag satsar på för betyg i den kursen men det är ju detta prov som avgör det enda provet i kursen). Men det är bara plugga på idag och hoppas på det bästa sen.

Har gått utan skor i skolan nu i några dagar p.g.a att jag har fått TVÅ myggbett på tårna och det ena sitter precis fram på stortån och det innebär att såfort jag har skor på mig skaver det emot och börjar klia. Men nu är det nästan borta :) skönt.

Ngt mer såhär JÄTTE ( ;) ) intresant som jag bara måste skriva ner här...  ?  hmm... ?

JO, jag ringde faktit till H&M idag och gav dem två referenser att ringa till. 
HOPPAS, HOPPAS verkligen att jag får jobb där i sommar, skulle vara så himmla kul och behövligt. Vill verkligen ha det. Så jag kommer bli besviken om jag inte får det även fast jag vet att det är massa andra som söker jobb där och jag vet inte hur många som har kommit så långt som jag och fått gå på intervju? Men jag har ju iaf en chans nu. Får helt enkelt vänta och se. 
Dom ska ringa nästa vecka och ge besked om hurvida jag får tjänsten. Men jag hoppas att dom inte ringer på tisdagen bara för då kommer jag vara upptagen heela dagen. 

Först är det Nationella prov i EngelskaB både läsförståelse och hörförståelse. 
Sen Kl ett ska jag åka med treorna på studentskiva med ålandsbåten och det är även planerat att ha fest i kåren från att vi kommer hem då. Börjar alltså kl nio och så ska det vara dans mm. 
Så jag får se hur det blir dagen efter, med tanke på att vi har nationella prov i matteD så känns det inte som rätt dag att festa på.. Men men.. Forsmarksplanerarna 

Nu ska jag ringa minmor och se vad hon har för sig. 

Hejs
 

Kommentarer
Postat av: loise

aa hon har de nu =)kritaan titta ;) kul på tidag da ?? =) när kommer du hem da?? pusspuss<3

2007-05-10 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback