12maj07 - Öppet hus

Idag gick jag upp vid åtta i morse och var med som guide på öppet hus i skolan.
Kul att se lite nya människor men det blir ju oxå tråkigt såklart när treorna försvinner.
Träffade mina två fadderbarn och prata lite med ena iaf, sen åkte jag hem och drog ner och tvättade. Sen var det visning av barackerna med så jag gick upp till p42 och satt och pratade lite med Myhr och Philip innan folket kom. Mitt fadderbarn var den ända från vår grupp som kom vid den tiden som var bestämd så han och hans föräldrar fick en egen rundvandring. Så följde vi med dem ner till idrottsalen och kolla där på gymmet mm, sen tvättstugan så var det klart.

Åsa gjorde blodpudding och nu ska ja se en film. Är så jäkla trött!

 Hejs så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback