18maj07 - Pigg och glad

Javisst vakna betydligt tidigare idag och nu orka jag inte somna om igen.

Klockan är 10:18 och Micke och Tony ligger här brevid och sover, vilket jag kan förstå iof, kl halv fem i morse vaknade jag till och undra om dom hade kört av vägen eller ngt för jag hade inte hört ngt från dom och visste bara att dom tidigare hade åkt ut för att mappa bilen vilket jag inte ville följa med på.
Så jag ringde dom och dom hade inte kört av utan stod i garaget. :) Och dom kom in vid fem sen.

Igår satt jag och kolla lite på blocket och hitta lite grejer man gärna skulle velat ha.

Det som händer framöver kommer att vara:
Imorgon: Micke åker till USA och jag vinkar av honom och gänget på arlanda.
Tisddag: Lindas sudentskiva.
28onde: Tandläkaren och frisören.
31a: Utspark av treorna.
1a: BAL.
2a: Sommarlov !!!!!!!!

Ska bli så jäkla skönt att bli ledig från skolan.

Det var allt från  
  just nu.

Hejs

Kommentarer
Postat av: malin

sommarlov på min födelsedag inte illa ;)
vi måste hitta på nått under sommaren<3<3

2007-05-19 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback