19maj07 - Arlanda

Vaknade vid kvart i tre imorse av att Micke står och drar upp rullgardien så att det blir helt jätte ljust i rummet så jag vakna till och fråga vad han gjorde och då trodde han att det var dax att gå upp för att äta frukost men jag tala om vad klockan var och sa åt hono att gå och lägga sig igen.

Sen klockan 05.35 ringer min väckaklocka och vi går upp för att äta och pacak klart allt de sista. Sen vart det frukost och Mickes bror och pappa vaknade till dom med. Satt och pratade lite med dem innan Mickes bror skjutsade oss till arlanda.

När vi kom dit så såg vi forsmarksbussen och alla andra treor kom med den. Jag skulle ta tåget från alanda och det gick inte förens nio så jag fick hålla demsällskap ett tag och dom flesta var väldigt förvånade att jag var där och undrade om jag skulle med, men så var det ju tyvärr inte.

Tog upptåget därifrån men fick betala en avgift på 75 kronor för att komma dit tågen gick så det vart inte så mkt billigare ändå.. Men det gick bra mkt fortare än om jag hade åkt från norrtälje kvällen innan och nu slapp jag åka bussen med :)

Väl hemma vid tiotiden så bev jag hämtad av mamma och syskonen som skulle in och handla godis. Fick kör lite på hemvägen efter att ha propsa på mamma att det visst inte spelade ngn roll att unngarna satt i baksätet när jag körde.

Kom hem och var nu skiit trött. Men det var bara att försöka hålla sig sysselsatt så att man inte somnade. Men efter ett tag tyckte mamma att vi kunder ut och åka ltie så vi for till Ö Vad och kollade på ett hus som Teddan och Lotta eventuellt ska köpa. Sen var vi in till tierp och köpt en påse godis till grannbonden som fyller år idag och på samma gång körde jag omkring i bostadsområdena som mamma aldrig hade sett i tierp ens.

Men när vi kom hem så satte jag mig i vardagsrummet och skulle läsa lite men det tog inte lång tid innan jag sov..
Vaknade och åt middag sen var det roliga klippa på tvn och sen Eragon.

Gick och la mig vid tiotiden för då var jag fortfarande jätte trött och det itog inte lång tid innan jag somna.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback