20maj07 - Hemma i Tierp

Söndag idag och jag är fortfarande hemma i Halls. Känns ganska skönt men ovanligt ändå. Har inte varit hemma så mkt på sista tiden, men nu är jag iaf.

Micke åkte igår och idag vid middagstid pratade jag lite med honom här på msn, då hade han precis gått upp och ätit frukost. Dom ligger nio timmar efter oss.

Annars så har jag väl inte gjort så mkt. Tagit det lungt och pluggat lite matte, Eleganten var här en sväng och prata lite, trevligt de, sen var jag ute och körde en sväng  tierp med far min :) 

Har beställt en plattång nu på kvällen oxå med hjälp av Pappa. Det blev en rosa med keramikiska och joniserande plattor för det ska vara bra sägs det. Jag vet inte men nu är det beställd iaf.

Såg lite tv med föräldrarna nu innan jag insåg att jag aldrig skulle hålla mig vaken hela filmen som nyss börja så gick jag och la mig iställe.

Saknar min älskling redan och vill ha honom här egentligen..

Men nu ska jag sova lite.

Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback