21maj07 - Valbo

Mamma väkte mig idag samtidigt som dom andra gick till skolan, tog mig upp och åt frukost sen var det bara att göra sig iordning innan vi tog bilen och for till Valbo.
Där gick vi omkring mellan tio och tolv, typ, sen vart det ikea och äta. Fick lite kladdkaka efter maten med. ;)
Körde vidare mot Maxi, men först kom vi fel för mamma trodde att jag hittade dit och jag trodde att hon skulle säga åt mig vart jag skulle köra, men det gick bra fick vända en gång och sen blev det rätt.
Köpte massa mat. Sen äntligen var vi påväg hem igen. Jag var jätte trött...

Har inte gjort så mkt alls nu hemma. Erik var förbi en sväng och hämta lite grejer och post och sen kolla dom lite om hur man kan mura i köket med, så Erik vart helt skitig igen..

Nu har jag nyss varit ute och tagit en dusch i andra huset eftersom ar inttt badrumet här är under renovering. Eller jag tkr att det känns som att hela undervåningen och halva övervåningen är så nu. Men det blir nog fint när det är klart.

Har inte pratat med MIcke idag men däremot pratade jag en snabbis med Eyaas på msn, Och dom verkar ha det bra så Micke hör väl av sig senare.

Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback