6 Maj 07- Rock Fest igår..

Japp. igår var det Rock fest.
Men det blev väl inte riktigt lika lyckat som jag hoppas, Men Lillsyran, Åsa, var här iaf :)
Roligt de..
Stackars henne att det blev lite knas där på kvällen bara.. Micke skulle ju hålla på och "retas" med mig, men jag vet väl inte vad som skulle vara kul, tyckte mest att det var jätte jobbigt. Men han var ju inte heller i riktigt nyktert tillstånd heller..

Men men, nog om det..
Idag har jag mått lite dåligt, :S haft ont i huvudet och magen mm..
Och inte har jag ätit ordentligt idag heller .. några mackor bara..


Grattis MAMMA som fyller år idag :)


Var hem med Micke till Halls i fredags och åt Oxfilee med potatisgratäng och grejer. Det var gott och trevligt att vara lite med familjen, vilket man inte är alltför ofta nu för tiden längre.. :S

Sängen för mig nu tror jag.
Får se om det blir någon skolan för mig imorgon... Men det lutar mot att jag blir hemma. :(

Hejs.




Kommentarer
Postat av: Åsa

kul de va i lördags... de gör inget de på kvällen med micke å dedär... hade kul i alla fall........ pusspuss

2007-05-07 @ 17:33:53
Postat av: loise

hehe ja hade glömt öppna dörren.. ha de bra ! pussar <3<3

2007-05-09 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback