Fredag...

.... Och ledig som vanligt :D
Tänkte att jag skulle sova ut riktigt ordentligt och det var ju ändå inget jag behövde göra idag på förmiddagen ändå.
MEN min kära rumsgranne här till höger "trodde" inte att jag var här idag så han drog igång sina högtalare på max, inte allt för sent direkt.. Satte igång msn och skrev ngt argt!

Nu är jagiaf uppe och har ätit lite frukost och fixat lite på rummet.. Så det ser skapligt ut iaf.

Fest i p52 ikväll har jag hört men vet inte riktigt om jag ska över dit. .Har tappat lusten för forsmarksfester lite grann iår känner jag :( Men jag ser skit mkt fram emot Volley, det är då det gäller :D Parta och skaka rumpa!
Vi har förövrigt ett skit coolt tema på G.. Ni andra kan ju slänga er i väggen!!! ;) Nej då alla kommer nog på något mer eller mindre roligt tema..

Har börjat fundera på ta ta hål i tungan med.. Får se hur det blir med det. Vill hitta ngt bra och seriöst ställe som gör det oxå...

Hejssvejs på er !!

Kommentarer
Postat av: Huldt

klart du ska titta förbi! :D

2007-10-19 @ 12:59:23
Postat av: Pedden

1. det jag menade med WORD! var ett förorts utryck man använder till att säga: typ helt rätt.

2.haha "skaka rumpan" det vill jag gärna se dig katte ;)

3.Grymt med hol i tungan men vad säger Micke om det?

¡Besos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback