Kärnkraft

Idag var det bara att snällt gå upp när vecka klockan ringde vid kvart i 7, KVART I 7!!
Fy va tidigt, har gått upp vid den tiden två dagar i rad nu och förstår inte hur man orkade med det varje dag förra året. Är helt jätte trött och kan ju inte koncentrera mig ordentligt utan att somna ;/

Gick iaf en kurs uppe vid kärnkraftverket om strålskydd och säkerhet. Var mellan 8-11.30 med ett litet prov i slutet för att bli godkänd. Detta gick bra och sen fick vi gå ner till huvudentren och ta ut kort så vi får gå in och ut genom grindarna då vi ska vara guider under Prao-slingan som var syftet med kursen oxå förövrigt ;)
 
Nu är jag hemma i baracken och har nys diskat efter att Micke hade gjort makaroner och korv till oss :)
Och den här veckan har diskschemat i baracken börjat gälla, så idag är det jag som har ansvar för att det ser snyggt ut i köket när jag går och lägger mig.. Hoppas bara på att alla kan hålla det här nu!

Blir en sväng in till Östhammar strax där jag ska besikta Mickes Manta.. Hoppas att den går igenom, jobbigt annas ju :( Men jag har aldrig besiktat en bil förut så det kanske blir lite spännande då.

Kommentarer
Postat av: Pedden

Bahh vad du är sämst på att skriva :P, skriv lite mer om dina dagar katte jag vill läsa!!!!!!
PÖss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback