Kling klingi klong hör klockans sång..

Gud va jag är dålig på att skriva här men ngn gång ibalnd gör jag det iaf, eller fyller ut med ngt roligt test ;)
Haha!

Nej då men vad ska jag skriva om, har tappat fantasin helt.

Men senare idag när Micke slutat ska vi iväg en sväng och köpa skor till honom, och kolla på högtalare till hans nya bil då dom gammla inte dög/funka eller vad det nu var?
Vi ska oxå förbi och kolla om en bil jag har hittat på blocket är ngt att ha. Den var jätte bilig och Micke visst hur man skulle fixa det so mvar fel och det skulle inte vara svårt heller. Så när han har gjort det tänkte vi lacka om den till ngn cool rosa färg :D och lite andra gejer..
Blir kul om man kan få den så vi har tänkt och att bilen inte är mer rostig/dålig än vad dom skirvier i anonsen.

Idag var första lektionen i svenska C och det kommer nog bli en bra kurs. Hoppas på att det går bra för mig i den med bara... fast jag har ett prov kvar i B kursen som måste göras!

Nu blir det några avsnitt scrubs och kudden för mig efter den hårda skoldagen ;)

Kommentarer
Postat av: Pedram

Wiee nu läser jag din också ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback