Lördag i Norrtälje..

....Tony kom för ett tag sen så han och Micke är iväg till Rådmansö och köper en gocart.
Jag ville inte med utan gick in hitt på Mickes rum istället.

Igår FREDAG var det utgång till Mobergs :) Men förs förfest hos StorMicke där det sjöngs och levde om, Riktigt trevligt! Väl ute ur deras lägenhet fick vi skjuts av Kalle och sen var det bara att köa... Micke som hade mitt körkort var ju såklart trögast och skulle stanna och trolla för alla och vad de nu var han höll på med så jag fick släppa förbi en massa i kön och snällt stå där och vänta. Tillslut kom han men då var ju alla andra redan inne så jag fick gå in och försöka leta upp dom. Gick till baren och där stod tjejerna : )
Lite senare kom även Micke in och då fick han trolla för Annies lillesyster som fyllde 18år, och hon+ kompisarna blev jätte imponerade och Micke fick en gratis drink :)
Jag fick värsta bra ideén, så vi försökte få ihop två singelkompisar, men jag tror inte att det funkade så jätte bra. :/
Fick skjus hem av snälla Anders!

Idag LÖRDAG var Micke så snäll så jag fick sova ända till halv tolv, det var skönt!
Sen gick jag upp och följde med Micke ut till Rådmansö där dom är nu, och imorse tittde han på den här gocarten och vi åt lite mackor och sånt.
Nu har jag nyss beställt biljetter till "härmed förklarar jag er Chuck and Larry"
Hoppas att vi hinner in till den idag bara ;)
Men det visar sig!


Hejs!   :)

Kommentarer
Postat av: Pedden

Bahhh Katte varför var du "inte vid datorn" När jag var inne po msn för nogra dagar sedan =(

Postat av: Pedden

VART ER DU KATTE!?!?!?!?

2007-11-10 @ 22:37:40
Postat av: Malin

det händer inte mycke i din blogg hurru du du;) HAHA :
Pusss

2007-11-16 @ 08:31:07
URL: http://hellseeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback