Måndag igen..

Börjar skolan 11.30 och klockan är nu 10.44, väntar på att Micke ska komma hem från kärnkraftverket med bilen så att jag kan ta den upp till skolan sen.

Försov mig från mogonmötet här i baracken idag med :S Inte så bra med jag hade inte en tanke på att ställa larmet tidigt igår eftersom att min lektion inte börja fören 11.30 som sagt.
Så jag vaknade till lite när Stina vågade sig på två knackningar på dörren, men då var klockan redan tio i åtta så jag låg kvar och somnade om istället, skulle ju ta ett tag innan jag skulle komma ut iaf.

GÖTEBORG tisdag till tosdag men Mika, Camilla, Leo, Huldt och Eken :) Lärarna som följer med är Britt och Bpo, najs de med.
Hoppas på att vi får bo på ngt bra hotell med, men det brukar vara det på resorna.

Har sovit ikapp lite idag efter helgen.
Fredag vart det en tur till Tierp och hämta ut en grej hos tandläkaren och sen hem där jag hämtade min hund Sessan och Åsa (som följde med till forsmark) .
Åt mat och såg lite tv mm..

Kl tio på LÖRDAGEN var det samling uppe vid skolan där man fick bulla och kaffe (en miss att dom inte hade ngn saft eller läsk) sen var det möte nere i theresia med mentorerna. Var ner till Baracken en sväng och bjöd syskonen på kladdtårta som jag hade bakat kvällen innan ;)
Dom åkte tillbaka till skolan och kolla lite mer innan dom skulle på en guidad tur till slutförvaret.
Kl fyra hämtade dom Sessan här och jag kunde åka ner till Norrtälje.

I Norrtälje låg grabbarna och sov så jag började med att hoppa i sängen så att dom vakna ;) (glädje)
Sen vart det mat och vidare ut på Tobbes Inflyttnignsfest i en två inne i stan..
Var helt okej till en början men jag insåg under kvällen att jag aldrig ska ha en inflyttningsfest! Folk spillde i soffor, kladda på golvet, skita ner, gick med skor(för att det redan då var för skitigt att ta av sig) och en kille spyde över hela köket. festen var inte så populär hos grannarna heller tror jag, för polisen åkte förbi några ggr och kolla oxå :S.
Nej du jag klara mig utan det!!

Kl halv nio på SÖNDAGEN var det bara kliva upp, borsta tänderna och sätta sig och köra till Tierp där Micke hjälpte min Pappa och Syster att bytta motor på hennes epa.
Var klara där vi nio och sen åkte ut till forsmark..

SOVVVVVVV! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback