Måndag igen..

Nu sitter jag här och ska om 20 minuter åka iväg upp till verket för att ha hand om 5st nior som ska gå en guidad tur mm på kärnkraftverket då jag ska funger som deras guide tillsammans med Jens.

Men i helgen har jag varit ute i vårt land lite som vanligt.

FREDAG var jag först med Micke till strand bastun där flera från hans kurs och sånna som jobbar på verket var. Sen vart det direkt till Norrtälje och ut på krogen.
Trevligt, men jag fick mig en överraskning som jag fortfarande inte riktigt har släppt, lite jobbigt ;S

LÖRDAG var det garaget på schemat så det var bara klä på sig och gå ut..
Var ute i garaget  fram till halv 6, då gick jag in och fixa mig iordning och sen åkte vi till Arenan där det vart en taco tallrik med hela gänget.
NU bar det av mot uppsala där vi lämna av Mickes bror och sen skulle hitta till bion. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, och när vi tillslut kom fram till bion fanns inga platser bredvid varandra kvar så vi åkte hem till Tierp istället.

SÖNDAG vakna vi vid halv tio i "ormrummet" på bäddsoffan. Hade lite ont i ryggen men Micke var iaf glad att ingen orm hade rymt under natten. ;)
Hade filmstund med hela familjen och såg på Hajen2. Jag hade aldrig sett den förut.
Mot kvällen vart det att handla och sen ut mot forsmark där det var jätte lugnt.
Ringde till Einar som ska fixa lite grejer till oss :) :) :) :)
Myssss med Micke sen!


Nu måste jag börja förbereda mig dom kommer ju snart .... !!

Kommentarer
Postat av: Huldt

vadå för överasknig? ;D

2007-10-22 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback