Dagen efter

Haha, fest var det igår och vissa var mer fulla än andra. Jag åt alvedoner för att hålla mig pigg och därmed uteblev alkoholen för min del. Gjorde itne så mkt för mig, Men jag fick däremot leta fram min stora varma vinterjacka när vi gick bort till kåren och skulle stå därutanför utan att ha ngn värmande alkohol i blodet som alla andra hade ;)

Idag är det däremot betydligt lugnare, just nu är pojkarna nere och bastar och jag och Sandra har kolla lite tv.
Snart blir det färd till Östhammar för tredje gången idag där jag ska hämta Varg som kommer med bussen och inte kan ta sig hit ut..

Blev en mycket välsmakande och mättande BARACKMIDDAG idag med :) :) :)
Trevligt att ha alla tolv samlade och äta tillsammans!

Och jag måste bara nämna hur skönt det känns nu när mamma äntligen är hemma från sjukhuset igen. Var på tiden det!


Fastnade på några kort igår kväll iaf så här är ett ,;)  image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback