Kändisfesten

Ikväll är det då årets kändisfest, eller den börjar väl nu snart när alla kommer hem från Östhammar och har handlat klart maten...
Men känns inte lika kul med kändis festen, är helt opepp och skulle hellre åka iväg och hitta på ngt annat.

Malin är ju inte med iår på den här festen heller för hon skulle till Gotland imorgon och spela match (tror jag det var), så det blir inte heller bilder tagna den här gången, för jag tänkte ju inte på att ta med cameran hemifrån när jag var där heller. ;/

                                             Från förra året:
 
                         Najs!                                                                          

Kommentarer
Postat av: Malin

asså jag vill verkligen vara däära. de vetu, men fan nästa fest då jävlar.. bilder ska bli en jävla massa :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback