15.25

då går bussen Mot sthlm och Kth, där ska jag tillbringa min vecka tillsammans med andra trevliga människor som oxå läser kärnkraftsteknik.
Jag vet inte riktigt vad det är vi ska få göra under veckan men laborationer och några föreläsningar med massa jätte smarta gubbar, och endel kvinliga oxå kanske ;P

Jag hoppas att det kommer vara en givande vecka iaf och att man får ut ngt av den..

Rockfesten i fredags förövrigt spårade ur(för vissa personer), och några personer borde inte hålla till på forsmarksfester!
Jag dansa, lyssna på banden som spela och hade det trevligt iaf!
Skit kul att förfesta med tvåorna oxå :)

VI hörs på fredag/lördag tidigast igen.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: kim

Jadu.. eran lägenhet.. SKIT TUFF :))))! Hoppas du hare soft där ute på kth


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback