Högskola/jobb

Knepigt att komma på vad man vill göra i livet.
Jag har faktist inte en aning om vad/vart jag vill jobba med?.. Hur kan alla andra veta det?! Är det mig det är fel på?
Men jag får se hur det blir med alltnu till sommarnen.....

Blev kallad in på Bpos rum tillsammans med Camilla idag och han började med att fråga om vi skulle gå på skolans 20-års jubilemusfest, och ja det hade vi båda tänkt göra. Så nu är det bestämt att jag, Camilla, Eken och Huldt står vi ingången och prickar av och tar emot alla gärster. Kan nog vara lite kul så man har lite koll på vilka som är där ;)
Blir nog trevligt iaf!
image145

Blir väl typ sån här klädsel på 20åsr jubilemuet oxå kan jag tänka mig...

Idag är det tvättning och plugg av teknisk psykologi som gäller.. Får se hur det blir med pluggandet, jag har en förmåga att komma på andra saker att göra istället, som att sitta här tillexempel ;)

Men nu ska jag hämta tvätten iaf!
Hejs 

Kommentarer
Postat av: Mingla

får jag fråga dig en sak?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback