Ikea nästa.

Nu har jag duschat, sminkat mig och torka håret på rekord fart! Klarade allt det på under en kvart, slå det om du kan ;)

Så nu har jag lite tid över innan Micke slutar jobbet och vi ska ta fart mot tierp och hämta transport/last hjälp..
Sen åker vi till Uppsala där vi ska gå på ikea :) Kul kul!

image132

Blir nog ett jobbigt besök då det är mycket som ska inhandlas. Så det blir att ta med inköpslistan vi satt och skrev igår, men antagligen kommer vi att hitta lite till som man vill ha oxå..  Men lägenheten bli ju fin iaf.
Eftersom att jag känner på mig att jag kommer att nämna denna nya lya många ggr nu den senaste tiden medans vi fixar i den och innan vi flyttar in ordentligt blir den nya benämningen på lägenheten endast (L)..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback