Kärlek vid första ögonkastet?

Satt och pluggade med radion på idag, som vanligt.. Men iaf så var dagens ämne under eftermiddagen om ifall man trodde på kärlek vid första ögonkastet eller inte, Jag vet faktist inte vad jag själv tror om det men i stort sett alla som höre av sig till rixFm trodde tydligen på det iaf..

När man sitter och hör på massa såna här saker så börjar jag såklart sakna Micke som nu är iväg i Prag med sitt jobb och ska vara där ända till på torsdag, TORSDAG!
Men ngt som är bra med att vara ifrån varandra såhär är att man kommer verlkigen på hur mkt en person kan betyda för en.
Och Micke betyder absolut jätte mkt för mig och jag skulle inte vilja vara utan honom!

Men med dagens tema som då var kärlek vid första ögonkastet så kom jag att fundera på hur det var i början när M och jag träffades.
Han hade tydligen spanat in mig sen första dagen(säger han iaf)haha.. Men det tog ett tag innan vi två blev tillsammans. Men jag kan säga att det r tack vare honom vi är det! Han var så söt och förstående :) 

Nu den här månaden blir vår 17månad tillsammans och jag tycker bara mer och mer om honom för varje dag!! <3
         
image144
Kärlek <3


Ngn annan som tror på kärlek vid första ögonkastet kanske?
Nej nu ska jag se nyttläge.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Pedden

sötnissar :)

Postat av: kim

klart jag tror på det :)

2008-04-08 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback