Lägenhet

Igår kl fyra var det bara att gå ut mot verket och där möta Micke som kom från jobbet. Då tog vi fart mot Östhammar direkt, där hämtade vi ut nycklar till lägenheten, VÅR LÄGENHET, känns så skönt att vi äntligen har ngt ställe där vi är hemma, VÅRT ställe :):)
Där ska vi inreda nu fram till i maj när vi ska flytta in. Att vi inte flyttar in nu direkt är för att jag fortfarande har mitt rum här i forsmark.
Men det är på typ 9kvm (toa och hall medräknat då) och typ fullt med grejer..
 
Här är iaf en bild på vår fina fondvägg i vardagsrum. Jag tycker den är jätte snygg men det syns inte så bra på bilden och vi har ännu inte några möbler så då är det lite svårare att se hur det kommer att se ut.image128

Idag blir det att softa och jag ska nu ta mig ut mot korridoren och se om det finns ngt vatten här i våra duschar..

Skönt att vara tillbaka här förövrigt ;)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Vilken fin blogg min kusin har skaffat sig då :)
har du kollat upp när eran skolresa är? vill så gärna att du kommer ner till sthlm på våran skiva. jag betalar din biljett imorn!
puss

Postat av: kim

: ). Fräsch vägg :) fin tapet på en faktiskt :]

2008-04-02 @ 16:52:14
URL: http://apathy1.blogg.se
Postat av: JYTTE

Sv: Tackar :) Jo men jag kommer ihåg dej och jag har hjälpt ganska många med deras design på bloggen fast jag är inte sådär duktigast i världen men jag gör så gott jag kan :D

2008-04-02 @ 17:51:45
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Pedden

Grattis på er gullisar! :)

2008-04-03 @ 18:34:41
URL: http://pedden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback