Min väg tillbaka..

...till att ta tag i det här och börja blogga igen får ta sin start idag efter att ha haft problem med att få allt att fungera. Och inte har jag fått till ngn ny design så jag får väl ha det såhär ett tag till. Men jag har hittat en annan blogg som jag har börjat följa och hon har visat exempel på andras bloggar där hon har hälpt till med designen så jag ska se om man kan fråga henne om hjälp kanske.. Det skulle ju vara mkt roligare att skriva om det oxå ser lite roligare ut..
image127
Här är då en bild på min fina utrustning jag använde mig av i söndags..
Nu ska jag laga lunch och ikväll kommer bilder på lägenheten förhoppningsvi upp =)

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Pedden

Efterlängtad comeback! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback