Polisen

Ojoj, Inatt när jag skulle åka hem blev jag stoda av tre bilar som ställde sig framför och runt mig på vägen(när jag körde bil) och sen sa åt mig att veva ner runtan?, för att sen be mig ringa polisen..
Huh? jag förstod ingenting först men ringde iaf och dom lät mig köra fram lite.. Det var då den ena killen som sa att jag skulle ringa för att de i dom andra två bilarna höll på att hota honom och hade kört efter honom länge och bla bla.. Sen medans jag ringde börja den andra killen gasta om att han skulle ringa polisen för att då tyckte han att det var han jag pratade med som hade hotat honom.. .Jaja, jag ringde iaf och polisen kom tillslut dit oxå.
Jag vet inte riktigt vad som hände mer, för jag åkte hem och sov ;)
image152

Får se vart den här dagen tar vägen då men det blir inget med crossarna då det är kallt och regningt ute :S


Kommentarer
Postat av: Linda

jag var i östhammar igår . syster gjorde halkbanan . fanns ju inte dirket mycket att göra där

Postat av: Malin

då ska jag skriva ett inlägg nu
bara för att du klagar ;)

2008-04-14 @ 14:28:45
URL: http://hellseeen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jäkla tur at talt gick bra :) såna saker händer aldrig mig för jag kör turbo!

2008-04-14 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback