Duschmunstycke..



Det är vad jag vill att dom borde skaffa åt oss här ute i barackerna.. Är ju hur mkt bättre än att ha sånna som sitter typ i taket, som det nu är.. Men det är väl bara att le och se glad ut, för inte kommer vi få sånna inte.. Men i nästa vecka ska jag och M och kolla på lägenhet så då kanske jag får en egen härlig dusch, med munstycke.. ;)

Juste boelingen igår gick fint!
Jag lyckades skrapa ihop 6strike och 7spaer.. Ganska lyckat iaf men Sebbe slog mig stort! Inte bra..

Lite bilder från kvällen igår med mina sköna barackvänner:
         
image120 image121

Bild 1- Pjåsk
2 - Carl                    3- Ellinor
4-Sebbe                  5-Erik
6-Daniel                  7-Jag och Carl
8-Jag och Ellinor   9-På Max efteråt
10- Carl                   11- Jag


Kommentarer
Postat av: Pedden

Weyy Katte är nästa mästarn i bowling minnsan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback