En solig dag :)

Igår var det strålande sol och jag var på strålande humör ;)
 Fick sms av Micke,där han skrev och undrade om jag ville hitta på ngt med honom efter jobbet? Klart jag ville det!!!
Så vi bestämde oss på att det fick bli en sväng till Fyrishovs badhus i Uppsala.

Kom till fyris vid sex eftersom att vi kom på att det behövdes ett nytt kopplingshandtag till min cross(en sväng till Lelles), eftersom att jag drog omkull och även lyckades få crossen att hamna nere blev massa stora stenar.. .:S

Men på Lelles så skulle jag även köpa ett par handskar till mig själv och tyckte då att Micke skulle följa med upp som smakråd.. Det slutade i att han hittade ett helt sätt med byxa, tröja och handskar till sig själv, men jag köpte bara mina handskar och handtaget :)

Badade och det blev även lite motionssim, rutchkana(hur det nu stavas) och i slutet satt vi bara och mösssss i den sköna bubbelpoolen..


micke

Jag älskar dig så otroligt mkt och tack för igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback