Farfar

Saknar dig farfar.
Ett år sen du helt plötsligt inte längre fanns. Kommer fortfarnde ihåg den dagen och jag är så himmla glad att jag var hemma, det hade kännts så mkt jobbigare om jag hade fått reda på det genom ett samtal när jag suttit ute i forsmark eller ngn annanstans. Jag kunde prata med dig och få umgås helt normalt under dagen innan ditt hjärta slutade slå, och allt hände så fort så att man inte hängde med alls.  
                          
59851-99

Jag är inte den som kommer ihåg datum men jag pratade med min kära kusin tidigare som påminde mig om farfar och jag kände att han var värd att nämns här.

Jag själv tycker att den här bilden är väldigt fin och att den visar den farfar som jag levde med de sista åren.
Är glad för den tid vi fick tillsammans med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback