I protest mot att allt går emot mig..

Här är en lite kul grej att pyssla med en stund... 
Ok, så här ska du göra: Försök att inte vara lat och förstöra det roliga.
Bara ge allt! Kopiera texten och lägg ut på din blogg för att  Ändra alla svaren så att de stämmer för dig.

VAD HETER DU?
Katrin Palm
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? 
 Svarta leggings.
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? 
Datorns fläkt
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
Skrev prov i teknisk psykologi,
Hade projektmöte,
Titta på top model med Ellinor
Såg två avsnitt av i huvudet på Carolina Gynning.
Sov som en stock!
VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Frukost.
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Soligt
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Micke
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Första man lågger märke till år såklart klädstil och utstrålning.
HUR MÅR DU IDAG?? 
Bra men saknar Micke som är i Oskarshamn!!
FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
cider och drinkar (goda ;) )
 FAVORIT SPORT?
Inte så sportig av mig, men ridning, dans och box träning. även Body pump är riktig roligt. 
HÅRFÄRG?
Just nu bruna och blonda slingor MEN vill bli blon igen.
ÖGONFÄRG??
Blå
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Kan inte bestäma mig, men solnedgång är ju helt klart mysigast.
SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Sammie = 30år
Mia = 28år
Daniel = 17år
Åsa = 16år
Robin = 15år
Loise = 14år
Simon = 13år
Adam= 11år
(tror jag har kommit ganska rätt iaf, men ungefär så)
 FAVORITMÅNAD?
Alla sommarmånader när det är varmt.
FAVORITMAT? 
typ oxfilé med bea sås (smaskens) men det måste vara fint kött då och inte nå fett eller senor och sånt..
SENASTE FILMEN DU SÅG?? 
Kollade på några avsnitt av Carolina Gynning igår kväll, men det räknas ju inte som film kanske.. 
Annars var det.. hm.. "Hitch" i bilen ;)
FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Lördag, man kan sova ut och ändå ha hela dagen att göra vad man vill. 
FAVORITHOBBIES? 
Jag älskar att dansa men har tyvärr blivit tvungen att sluta med det sen jag flyttade ifrån tierp och ut hit i skogen.. :S 
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej, men vill helst att det är killen som ska bjuda ut mig istället.
FAVORIT LÅT(ar) 
De e många men just nu har jag fastnat för I wanna grow old whit you och ..., Äsch det finns många bra låtar..
 SOMMAR ELLER VINTER ??
Sommar såklart!
Det är den jag längtar efter hela vintern.
KRAMAR ELLER KYSSAR?? 
Båda på samma gång, men beror mest på vad man är på för humör..
FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande helt klart!
CHOKLAD ELLER VANILJ??
Choklad
 HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? 
Oj, det där är en komplicera fråga.
Jag har mitt rum och mina saker på ett rum i en barack ute i skogen i forsmark där jag går i skolan och Micke bor här med mig.
Helgerna tillbringar jag oftast i Norrtälje med Micke och bor då hemma hos hans föräldrar.
På loven blir det ofta hem till familjen i Tierp där jag dock inte har något eget rum kvar längre, dom har nog räknat ut att jag inte kommer flytta hem igen.. 
Men i nästa vecka ska jag kolla på lägenhet i Östhammar tillsammans med Micke så isf bor jag där..  ;)

(jag skulle säga att jag är mellan flera hem och bor i en resväska!!!)

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER???
Allt möjligt, men gärna självbiografier med lite hemskheter.. 
 HUR SER DIN MUSMATTA UT??
Har ingen.
FAVORIT SPEL ?
Spelar inte så ofta men när jag gör det så är det helst the sims
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? 
Nej men jag kunde när jag var liten..
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Det går inte,för man måste vinkla båda för att de ska korsa sig!
ÄR DU ROMANTISK?
Jag vet inte riktigt, beror på hur man ser det. Jag tycker att det är jätte mysigt att göra "romantiska" saker med den man tkr om men jag är oxå en sån tjej som vill att det är killen som tar initiativet och överraskar mig ;)  (lite ego kanske?)
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG??
Ja absolut, har mina drömars kille för mig själv... Kan inte vara så mkt annat då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback