Krogen..

... Blir det på fredag och jag ser redan fram emot det..
Ngn som ska på Mobergs?
Synd att det är nitton jag fyller snart och inte 20.. Alla de andra vill ju gå ut på lördag men då kommer ju inte jag in :S

Men jag ser faktist ovanligt mkt fram emot att gå ut på fredag..
Var en period förut som jag var väldigt opepp på att gå ut, men det har gått över nu.

Blir att dansa loss ordentligt och jag hoppas att Karolin följer med!


Om jag ska leva lite i nuet och sluta tänka på morgondagen så är det snat dax att tan bilen upp till skolan för att gå på en projektlektion och då få tillbaka mitt projekthandteringsprov, Hoppas att jag inte blir allt för besviken på mig själv bara..

Ni får en bild på en riktigt heeting sen förra helgen ;) 
image109 


Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Var med och svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1204183796_dagens_sexfrga.html

Tack för din medverkan

2008-02-28 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback