Resa..

Idag är det fredag igen.. Och det brukar innebära förflyttning för mig, oftast till norrtälje. Blir nog detsamma idag..
Vet inte riktigt vad vi ska ha för oss ikväll men ngt lär vi nog komma på, jag trodde att Micke skulle börja byta motor på limon idag men det verkade som att han var öppen för andra förslag nu när jag pratade med honom..
Skulle var a kul att vara här ikväll och hitta på ngt med samma personer som förra helgen, Men jag har inte pratat med ngn om det så jag har ingen aning om det händer ngt.. :s

Nu är det inte långt kvar till balen, inte till studenten ochskolavslutning och allt annat heller..

bal 1fvadvbal 3

V12= Lovdagar
v13= Påsklov
v17= Besök på KTH med KKT:n
v18= Frilufsdag och Lovdagar
v19= Projektredovisning
v21-v22=USA med skolan..

29maj= Hem från USA
30maj= Bal
31maj= Student och avslutning

Men det är efter det här det jobbiga börjar.. det man inte riktigt vet vad det innebär ännu.. men det ordnar sig nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback