Smart.

Haha, det blev nedladdning av ett program med Gynning som paus i psykologin :)
Jag tycker att hon är ganska grym ändå, jag vet nu kommer väl alla klaga och säga att hon är helt blåst och att hon inte är ngn förebild eller liknande, Men det tkr jag inte direkt att hon är heller. Mer som underhållande..
För intelligent kan hon då inte vara över huvudtaget iaf..
Men alla behöver inte vara det heller!
Hon kan ju leva på att hon ser bra ut och bara underhålla folk. Hur najs är inte det då? Och det kallar jag SMART!
59851-108

Jag börjar fundera på vilka det egentligen är som läser här.. Har några läsare iaf, men några jag känner?? ingen aning.. Tror att Linda iaf läser här ibland, och så Pedram lite...

jaja, kanske vissar sig ngn dag.

Kommentarer
Postat av: fanny

hon är rätt cool ändå!

Postat av: Linda

Alltid :) Nu har ju du blivit duktig med uppdateringar oxå så det gör ju det hela lite roligare ;)

2008-02-27 @ 20:45:15
URL: http://lindaeriksson.blogg.se
Postat av: Linda

Gå in på designadinblogg.blogg.se där är det jättebra förklarat hur man gör . Ändrar färger, bilder, lägger in klocka etc.

2008-02-28 @ 09:11:41
URL: http://lindaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback