Västerås

Ja nu är jaghär nere i västerås iår igen.
Kom hit igårefter allt sista minuten meckande som blev..
Men jag hoppas och tror att det kommer bli riktigt kul här iår oxå!

Juste, ni som inte vet vad jag gör här så är det power big meet, och för er som inte vet vad det är så är det nordens största bilträff. Riktigt kul.

Haha, den kommentaren jag har fått av folk på jobbet när jag tagit ledigt för i helgen och sen förklarat vad jag skulle göra var alltid "ä du sån?"

Haha, jag har skrattat lite varje gång men sen börjat fundera lite på, hur är man egentligen om man är en sån?
Är det alla dom som jag tkr är riktiga raggare och som gå omkring med raggarfrillor och västar och sånt? Dom som kör dom äkliga bilarna som är helt rostiga? Eller är jag en sån? Jag åker ju hit med husvagn och bor med flera killar och det vi ska göra här är att glida omkring med limon och kolla på bilar, dricka och uppleva den speciella stämningen som blir här under helgen då alla samlas på crousing rundorna och det är folk och bilar överallt..
Hm... betyder det att jag är en "sån"?


Kommentarer
Postat av: Pedden

JA du är en "sån" ^^ hihihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback