Fungerar igen, bal!

Nu har jag äntligen fått ordning så att min blogg går att logga in på igen. Men jag vet dock inte riktigt hur det gick till. 
Man var ju tvungen att ha ngt som man skulle ta emot via mailen, typ, men jag har inte min egen mail till den här utan tog bara ett namn då.. Ops! Men nu har antingen den som äger den mailen fixat åt mig så att denna fungerar eller så har det löt sig på ngt annat sätt.? Men nu fungerar det iaf, så jag ska inte klaga.. 

Utan jag tar och lägger ut två av bilderna från balen nu ikväll så får det bli studentbilder imorgon eller senare i veckan när jag har tid.. Måste ju jobba lite oxå :P

Båda bilderna är tagna i forsmarksherrgård och jag tycker att dom ia blev ganska så bra :)
Kul att ha bilder där man är lite mer finklädd än vad man iär i vanliga fall, jag klär inte upp mig så som på bilderna så ofta iaf, och på båda bilderna står jag med min pojk jag älskar så otroligt mkt! <3
 
Micke och jag på balen 08

Hejsålänge! :P

Kommentarer
Postat av: kim

ni är så söta :)

Postat av: Malin

Va otroligt fina ni är!

men när kommer bilder från studenten då?:P;)

2008-06-15 @ 22:30:15
Postat av: Pedden

Efterlängtad Comeback Katte! :D

2008-06-22 @ 01:26:42
URL: http://pedden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback