Ojoj..


Lovade Malin att jag skulle lägga upp bilder från min student här idag..
Men jag gick upp imorse vid nio och åt frukost, fixa tvätt mm.. Sen när sånt var klart så satte jag mig här vid datorn, men jag satt inte upp så länge, kände att jag var lite för trött så jag skulle bara "vila ögonen lite",

Men har nu vaknat upp för en stund sen och var då tvungen att fixa mig för jobbet. Och nu är det inte lång tid kvar innan jag behöver åka, så bilderna kommer senare ändå ;P

Ikväll kommer Åsa och hälsar på mig :) SKönt att inte behöva vara här i lägenheten helt själv nu när Micke har semester och alltså är i norrtälje och meckar med limon..


Nej fy, jag är fortfarande trött, vad är det med mig egentligen?

Men nu blir det jobbet som sagt.

Hejsvejs!

vi

Kommentarer
Postat av: Malin

jag svimmade i lördags morse :/

så de var inge roligt alls.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback